Veelgestelde vragen

Het is bij individuele boekingen niet mogelijk op een andere datum te vertrekken, onze vertrekdata staan aangegeven in onze brochure en op onze website.
Bestaat uw reisgezelschap uit 25 personen of meer?
Uiteraard kan hier de datum zelf gekozen worden, mits overal beschikbaarheid. Vraag ons vrijblijvend een offerte aan.

Bij dagreizen vragen wij uw betaling na reservatie en dit liefst via ons rekeningnummer KBC BE05 4235 0208 5175,
dit met mededeling van uw reis en datum aub.

 

Bij buitenlandse reizen vragen wij u eerst een voorschot (+ eventueel gevraagde verzekering),
waarna u 1 maand voor vertrek u uw factuur per post thuis bekomt. Hier staan de exacte bedragen
vermeld en zit ook steeds een verschrijvingsformulier bijgevoegd.
Indien u binnen 30 dagen voor vertrek boekt, bekomt u uiteraard onmiddelijk het ganse factuur toegezonden.

Vermeld bij uw betaling altijd uw afreisdatum en bestemming aub.

 

Wij vragen u liefst via overschrijving te betalen, maar ook bancontact is op ons bureel voorzien.

Cash geld aanvaarden wij liever niet meer, dit voor uw en onze veiligheid!

Wij geven 2x per jaar een brochure uit. Dit telkens 1 week voor onze infonamiddag
( 3de zondag van de maand januari) en tegen september onze najaarsfolder.
Bekomt u deze nog niet automatisch en u wenst dit graag….
Via ons contactformulier of met een telefoontje bezorgen we u graag onze brochure.. .

Het is niet mogelijk om een deelnemerslijst te ontvangen van uw geboekte reis.
Dit i.v.m. de privacy van onze klanten.

Neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch via telefoonnummer 016 63 42 74 of
door het contactformulier in te vullen. Geen enkele vraag laten wij onbehandeld!

Er is geen herroepingsrecht op ticketverkoop.  Eens geboekt is hier helaas geen terugbetaling mogelijk.

Wat kan wel?

Wij bekijken samen of we iemand in de plaats kunnen inschuiven voor uw voorziene tickets.  Mocht dit kunnen kunnen we wel tot een terugbetaling komen.